الخميس، 20 يوليو 2017

מהראן גאנם - הורים יקרים . ללמד "לחנך" את ילדיכם .לאהוב את האחר ולא לשפוט אותו על איך שהוא.

שלום לכולם ..זה יהיה טיפה ארוך.
ברצוני לשתף אתכם אתם ההורים .ובמיוחד חבריי ההורים שאני גר איתם באותו כפר.
לפני כמה ימים בזמן שסינאל שיחקה בחצר הבית עם האחיין שלה .
בדיוק אני והאישה ישבנו בסלון ראינו טלוויזיה על ווליום נמוך ככה שנשמע ונהיה מרוכזים בסינאל.
..אחרי זמן מה.עוברות להם בנות בגילאי 6-7 ונעמדות ממש קרוב לשער החצר..
חשבנו לעצמנו בהתחלה שהם באו לשחק עם סינאל .
קמתי נעמדתי ליד הדלת בסתר שלא יראו אותי .
ופתאום אני שומע את הדבר הנורא מכל .
שהם בעצם באו ללעוג לסינאל , והתחילו באמירות לעג וזלזול כלפיה ( הנה הילדה הנכה .הנה הילדה שלא מדברת)
כל זה קרה כשסינאל ישבה הביטה בהם וחייכה אליהם .והגרוע ביותר שהם ירקו עליה .
אני מבקש מכם הורים יקרים .
ללמד "לחנך" את ילדכם .לאהוב את האחר ולא לשפוט אותו על איך שהוא ..כי קשה להורה לשמוע דברים כאלה על הילדים שלו ..
אוהב אותכם .שנהיה בריאים


يتم التشغيل بواسطة Blogger.