الخميس، 15 ديسمبر 2016

- Hossam Ganem‎‏ - אבא היקר מכולם, מזל טוב ועד 120

לא יודע מאיפה להתחיל...
אבא היקר מכולם, 
מזל טוב ועד 1200, מאחל לך שתשאר האחד והיחיד שאני יכול לסמוך עליו ושתשאר לידיי ותעזור לי ותאהב אותי איך שתמיד אהבת. 
 אבא היקר, רציתי להגיד לך תודה וזה לא יספיק!! אפילו לא תדע ולא תרגיש כמה אני מודה לך על כל קטנה או גדולה שעשית לי, אחד כמוך שדואג ואכפת לו. אפילו שאני כבר לא ילד אתה תמיד תתן לי הרגשה שאני עדין בן 10 כי פשוט מאוד אתה רוצה שנשאר איך שאנחנו בלב שלך כשהיינו קטנים. 



נראה לי שאני לא אצליח להוציא את כל מה שיש בתוך ליבי אבל הדבר הכי חשוב שתדע הוא שאני הכי אוהב אותך ואתה תשאר (تاج راسي💚 ) גם לי וגם לאחיים שלי.
 בלעדך לא יודע מה יקרה לי ואם הייתי מגיע למקום שאני נמצא פה, הכל רק בזכותך אבא יקר.😍💚
 חביבי קלבי אללה יכלילי יאק פוק ראסנא יא גאלי ומא יחרמנא מנק עקבאל למיה זי לעשריין אבי לעזיז 😍😍
يتم التشغيل بواسطة Blogger.